مراکز خرید استانبول
نوشته شده توسط : ادمین

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خریدی گران اما بی نظیر, در سال 2006 برنده جایزه معماری نمای شهری شد.دارای 160 فروشگاه و 9 سالن سینمایی و بزرگترین سالن بدنسازی ورزشی و انواع کافه ها و رستوران ها می باشد. برندهایی مثل بانانا ریپابلیک, تامی هیلفیگر, و آن تیلور فقط در این مرکز خرید شعبه دارندتور استانبول خرداد 98. همپنین این مرکز امکاناتی مثل پله برقی صندلی چرخدار و پارکینگ برای معلولین دارد. این مرکز خرید همیشه در فصل حراج حضور فعال دارد و می توان برندهای معروف را در حراج با قیمت های مناسب تهیه کرد. بنابراین این مرکز می تواند یکی از پربازدیدترین اماکن تور استانبول باشد.این مرکز دقیقا روبروی مترو قرار دارد. این فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول


مرکز خرید کوزی استانبول

مرکز خرید کوزی در سال 2010 در محله کادیکوی افتتاح شد. این مرکز خرید دارای ۵۷ فروشگاه ها و ۱۱ غرفه ، رستوران ها، تراس در فضای باز ، پارکینگ ، سالن کفش ، صندوق امانات ، اتاق مراقبت از کودک  و سالن تئاتر و سینما با ظرفیت ۴۰۰ نفر است فعالیت های فرهنگی و هنری هم در این مرکز انجام می شود و به این مرکز خرید خانه هنر هم می گویند. . فاصله مرکز خرید کوزی تا فرودگاه آتاتورک ۴۰ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها حدود ۴۰ کیلومتر می باشد اینتور استانبول تیر 98 مرکز خرید یک از شیک ترین مراکز خرید استانبول است و برندهای مختلفی در آن فعالیت دارند.اگر هدف اصلی شما از انتخاب تور استانبول خرید می باشد این مرکز خرید می تواند گزینه خوبی برای این منظور باشد.

 

مرکز خرید کوزی استانبول

 

مرکز خرید کوزی ستانبول


مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

مرکز خرید ترامپ استانبول در سال 2012 افتتاح شد.این مرکز خرید دارای 175 فروشگاه است که انواع برندهای معتبر ترکی و جهانی را در خود جای داده است و با خدمات و امکاناتی منحصر به فرد پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول است. ترامپ تاورز استانبول صرفا یک مرکز خرید نیست و شامل ۲ برج ۳۷ طبقه ای متصل به هم است که یکی از آنها اداری – تجاری و دیگری مسکونی است که در آن بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی وجود دارد. زمینی به مساحت 9000 متر مربع که به اتاق های بازی که به صورت تیمی و یا انفرادی، ساخت انواع ماکتها و یا دست سازه های خلاق اختصاص داده شده است و کودکان در این مکان علاوه بر بازی به تمرین فعالیت‌های تیمی و ساخت وسایل خلاقانه تشویق می شوند. اولین صفحه نمایش تئاتر و نمایش کودکان در این مرکز خرید طراحی شده که گنجایش 600 کودک را دارد.

 

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

 

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول

 


مرکز خرید آکمرکز استانبول

مرکز خرید آکمرکز یکی از بهترین و شکیل ترین مراکز خرید استانبول است که ماهانه بین ۱ تا ۱.۵ میلیون بازدیدکننده دارد. آکمرکز افتخارات جهانی زیادی نیز کسب کرده است. این تور کیش مرکز خرید در سال ۱۹۹۵ جایزه بهترین مرکز خرید در اروپا، در سال ۱۹۹۶ بهترین مرکز خرید در دنیا و در سال ۲۰۱۰ جایزه بهترین طراحی داخلی در دنیا را به دست آورده. این مرکز 246 مغازه دارد که در میان آنها تعداد زیادی مغازه  پوشاک بانوان,آقایان و کودک دیده می شود.علاوه بر آن,مغازه های اسباب بازی, کیف و کفش, عینک, جواهرات و... در مرکز خرید آکمرکز وجود دارد. از دیگر امکانات و سرگرمی های این مجموعه می توان به چندین رستوران، سینما، آرایشگاه، بانک، لوازم دیجیتال و الکترونیک، سوپرمارکت و مغازه حیوانات خانگی اشاره کرد.همچنین این مرکز خرید دارای سرویس‌های رایگان به محله‌ها و هتل‌های نزدیک است و بنابراین دسترسی خوب و آسانی دارد و برای گردشگران تور استانبول که قصد خرید دارند گزینه خوبی می تواند باشد.

 

مرکز خرید آکمرکز استانبول

 

مرکز خرید آکمرکز استانبول

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید مناسب استانبول,مراکز خریدارزان استانبول,مراکز خرید خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: