نوشته شده توسط : ادمین

هتل پانیذ کیش

هتل دو ستاره پانیذ یکی از پرطرفدارترین هتل های جزیره کیش می باشد. هتل پانیذ تور کیش در یکی از بهترین موقعیت های جزیره کیش قرار دارد و از این رو دقیقا روبروی بازار مروارید بوده و همچنین نزدیک پردیس 1 و 2، رویا مال، هایپر مارکت، مجتمع تجاری و زیتون می باشد.

هتل پانیذ کیش دارای محیطی جالب با ساختمانهایی طراحی شده به سبک اسپانیایی که به صورت تور کیش بلوک بلوک مجزا هستند و در هر بلوک دارای چند طبقه می باشد. در رستوران این هتل سرو صبحانه بوفه و سرو نهار و شام با منوی غذایی متنوع از انواع غذاهای سنتی از میهمانان تور کیش خود استقبال می کند.

شایان ذکر است که این هتل جذاب و زیبا نزدیک ساحل بوده و با فرودگاه کیش 3 کیلومتر فاصله دارد. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر پنج سال رایگان می باشد و یکی از مزیت ها و امکانات این هتل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین و سیرک و ترانسفر فرودگاهی می باشد و علاوه بر این از اتاق های بسیار تمیز و شیک و مرتب تور دبی تشکیل شده است.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران (ظرفیت صد نفر)، کافی شاپ، ماهواره، تلویریون، یخچال، اینترنت در لابی، سرویس ایرانی و فرنگی، حمل و نقل، مجهز به سیستم تهویه هوا، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، فضای سبز، صندوق امانات و ... می باشد.

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

تلفن رزرو هتل پانیذ کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل پانیذ کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های 2 ستاره کیش,امکانات هتل پانیذ کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: