برگزاری جشن پر شور استقبال از ماه مبارک رمضان در کیش
نوشته شده توسط : ادمین

برگزاری جشن پر شور استقبال از ماه مبارک رمضان در کیش

 

برگزاری جشن پر شور استقبال از ماه مبارک رمضان در کیش

 

کیشوندان و گردشگران جزیره مرجانی کیش با حضور گسترده در جشن ماه مبارک رمضان به استقبال این ماه پر برکت تور کیش رفتند.

به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، جشن استقبال از ماه رمضان با حضور حجت الاسلام دهنوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت، جمعی از مسئولان محلی و با استقبال پر شور کیشوندان و گردشگران تور کیش شامگاه دوشنبه برابر با بیست و چهارم اردیبهشت در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برپا شد.

در این مراسم سعید پورعلی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ریشه کلمه رمضان از رمض و به معنای داغی سنگ در اثر حرارت خورشید است. همچنین اضافه نمود: این ماه تنها ماهی است که خداوند از آن در قرآن کریم یاد کرده و ماه نزول قرآن است. ماه رمضان فرصتی برای پاک کردن زنگار خطاها و ماه پاکی از گناهان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به سخنان ائمه اطهار (ع) به بیان برکات این ماه پرداخت و بیان کرد: هدیه ماه رمضان دعوت خداوند به اجتناب و پرهیز است. کلمه صیام نیز، مصدر و به معنای خود داری از عمل است. پرهیز و اجتناب با خودداری از خوردن و آشامیدن شروع می شود و به اجتناب از گناهان پایان می یابد و گفت: ماه رمضان آغازی برای قرار گرفتن در مسیر غلبه بر نفس و ماه اراده و عزم برای کمال جویی و کمال طلبی است.

حجت الاسلام و المسلمین دهنوی نیز در این مراسم با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان به تبیین آموزه های دین مبین تور دبی اسلام در مورد اخلاق در خانواده به ویژه روابط بین زن و شوهر پرداخت.

امام جمعه کیش هم با تبریک فرا رسیدن این ماه پر فضیلت و بیان آیات قرآنی و احادیث اظهار داشت: اگر مردم می دانستند که فضایل این ماه عزیز چقدر است از خداوند متعال می خواستند تمام سال ماه رمضان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ماه رمضان را از برترین ماه ها نزد خداوند محسوب می شود و اظهار کرد: ماه رمضان ماهی است که کتب بزرگ آسمانی در آن نازل شده و همه اعمال مومن در این ماه برای او نزد خداوند عبادت محسوب می شود.

یکی از برنامه های زیبای این جشن مشرف شدن دو بانوی برزیلی و روسی به دین مبین اسلام بود. کاملیا برزیلی و ایندرا روسی تور مشهد دو بانویی بودند که امام حسین (ع) و حضرت زهرا (س) را دلیل گرایش خود به دین اسلام عنوان کردند.

شایان ذکر است شعر خوانی علی فانی در وصف ائمه اطهار (ع) و برگزاری مسابقه پیامکی از دیگر بخش های این مراسم زیبا بود.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری تخصصی تورهای کیش با نازل ترین قیمت آماده ارائه خدمات می باشد. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید از پیکج های ویژه تور کیش بهره مند شوید و تور خود را به صورت آتلاین رزرو کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: برگزاری جشن پر شور استقبال از ماه مبارک رمضان در کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,قیمت ارزان تور کیش,آفر تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: