بزرگترین استادیوم چند منظوره ورزش های ساحلی در جزیره کیش ساخته خواهد شد
نوشته شده توسط : ادمین

بزرگترین استادیوم چند منظوره ورزش های ساحلی در جزیره کیش ساخته خواهد شد

 

بزرگترین استادیوم چند منظوره ورزش های ساحلی در جزیره کیش ساخته خواهد شد

محمود افشار دوست با اشاره بر اینکه میزبان برخی از تیم های جام جهانی 2022 قطر در منطقه آزاد کیش تور دبی خواهیم بود و با توجه به برنامه ریزی مسئولان اظهار داشتند پتانسیل های موجود و امکانات بی نظیر ورزشی در جزیره کیش این امکان را به ما می دهد تا جزیره کیش شایسته برگزاری رویدادهای  فرا منطقه ای و حتی جهانی باشد.

وی در ادامه افزودند: متاسفانه شاهد از بین رفتن امکانات و تجهیزات برخی از سالن های ورزشی هستیم و علت آن روزمرگی حاکم اخیرا ورزش کیش است که عملیات نوسازی، مرمت و بازسازی سالن ها با تدبیر مدیر عامل سازمان و پیگیری های افشارزاده و با تخصیص بودجه لازم دستور و تجهیزات اجرایی خواهد شد.

افشار دوست افزودند اولویت ویژه ای جهت ساخت ورزش های آبی و ساحلی قرار دادیم و از همینجا می توانم نوید ساخت مجهزترین و بزرگترین استادیوم کمپلکس ورزش های ساحلی نظیر والیبال ساحلی، فوتبال، هندبال و کشتی ساحلی را در جزیره کیش را به شما بدهم.

ساخت و نوسازی پیست و مانژ اسب دوانی کیش جزء برنامه های آتی می باشد وی با بیان اینکه اسب دوانی نیز در دین مبین اسلام تاکید شده است و ضمن اینکه اسب دوانی می تواند باعث ایجاد جذابیت ورزشی و جذب گردشگر در حوزه اقتصادی و ایجاد قرنطینه مرکزی اسب شود قطعا تحول بزرگی را در ایران و منطقه به وجود خواهد آورد.

افشار دوست خاطرنشان کردند: با توجه به اینکه ورزش های آبی از الزمات شهرهای ساحلی می باشد در آینده تور مشهد شاهد برپایی مسابقات آبی از جمله قایق های بادبانی و کایت برد و جت اسکی در جزیره کیش خواهیم بود.

 افشار دوست در ارتباط با برنامه و طرح های سازمان منطقه آزاد و مرکز ورزش کیش با احتمال همکاری ایران و قطر جهت میزبانی مسابقات جام جهانی و انتخاب کیش به عنوان مقصد برخی از تیم های جام جهانی خبر داد و بیان کرد: جهت کسب استانداردهای لازم و همچنین مجوز چنین میزبانی، می بایست حداقل پنج زمین تمرین استاندارد چمن با پیش بینی رختکن و سالن بدن سازی، سالن کنفرانس، دوش و جکوزی فراهم گردد.

در برنامه ای که در نظر گرفتیم در کنار فراهم نمودن اماکن ورزشی استاندارد، استفاده از افراد آموزش دیده و مجرب را نیز لحاظ کرده ایم. استفاده از هتل های ممتاز  پنج ستاره، سرویس های هوایی جهت رفاه سفر به کیش دیگر نیازهای زیرساختی و مهم است و به طور کلی تمام امکانات رفاهی که در خور مسافران و گردشگران تورکیش باشد را درنظر گرفته ایم. در صورتی که برنامه هایی که عرض کردم محقق شود جزیره کیش مستحقق میزبانی جهت برگزاری مسابقات جام جهانی خوهد بود.

افشار دوست بیان نمودند: ساخت یک استادیوم چند منظوره بین المللی برای برگزاری رویدادهای آسیایی و جهانی جزء پروژه هایی است که طرح آن به معاونت عمرانی ابلاغ شده است. 

افشار دوست در ادامه با اشاره بر مرمت پیست دوچرخه سواری و نصب تابلوهای راهنمایی در پیست دوچرخه سواری، جابه جایی محل پلاژهای آقایان و خانم ها، فعال کردن بخش مارکتینگ و بازاریابی مرکز ورزش کیش جهت حرکت به سمت خودکفا شدن مرکز ورزش کیش با بهره گیری از هزینه برگزاری مسابقات از محل اسپانسرینگ، جذب و استفاده از مربیان تور قشم داخلی و خارجی مجرب و متخصص در رشته ای مختلف و همچنین اعزام ورزشکاران کیش به مسابقات کشوری و برون مرزی، میزبانی اردوی تیم های مختلف ملی در کیش در برنامه های آینده مرکز ورزش کیش قرار داده ایم.

در کنار برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشی به برگزاری سمینارها، کنگره ها و نمایشگاه های ورزشی پزشکی نیز خواهیم پرداخت.

افشاردوست در پایان فرمودند در برابر آسیب شناسی هایی که در کلیه حوزه ها و رشته های ورزشی جزیره کیش داشته ایم به این نتیجه دست یافتیم که رسیدگی به ابنیه و زیرساخت ها و تاسیسات ورزشی را در اولویت اول خود قرار دهیم و جذب مربیان و کارشناسان مجرب ورزشی در اولویت دوم و برگزاری مسابقات بین المللی و سطح بالا در اولویت بعدی جای خواهیم داد.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری تخصصی تورهای کیش با نازل ترین قیمت آماده ارائه خدمات می باشد. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید از پیکج های ویژه تور کیش بهره مند شوید و تور خود را به صورت آتلاین رزرو کنید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: بزرگترین استادیوم چند منظوره ورزش های ساحلی در جزیره کیش ساخته خواهد شد,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,قیمت ارزان تور کیش,آفر تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: