5 کار جالبی که در کیش می توان انجام داد
نوشته شده توسط : ادمین

5 کار جالبی که در کیش می توان انجام داد

جزیره کیش یکی از بهترین نقاط ایران در زمینه گردشگری و توریست به شمار می رود. از میان دو جزیره اصلی تور کیش از رشت ایران کیش لوکس‌ و توسعه یافته‌ تر از سایر جزایر ایران در زمینه تفریحی و گردشگری است. بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش از ماه آذر تا فروردین می باشد. مسافرانی که قصد سفر به این جزیره را دارند با همراه باشند تا با 5 بهترین دیدنیهای کیش و تفریحات آن آشنا شوند.

1) ورزش‌های آبی

جزیره کیش مجهز به تمام فعالیت تفریحی است که ورزش های آبی از پاراسیلینگ گرفته تا غواصی و از ویک بورد تا جت اسکی، برای مسافران مهیا شده است. قایق‌های کف شیشه‌ای یکی دیگر از گزینه هایی است که گردشگرانی که مایل به بودن در آب نیستند می توانند از آن بهره مند شودند و از تماشای موجودات دریایی خلیج فارس لذت ببرند.

 

5 کار جالبی که در کیش می توان انجام داد

2) پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش در زمینی به مساحت 170 هکتاری واقع شده است. بازدیدکنندگان قادر خواهند بود تا با زندگی دریایی حیوانات موجود در این مجموعه آشنا شوند و از انواع باغ‌ها، باغ ارکیده و کاکتوس دیدن نمایند. بزرگترین استخر جزیره کیش در پارک دلفین کیش قرار گرفته که دلفین‌ها، شیرهای دریایی و نهنگ‌ها نمایش خود را اجرا می کنند. پارک باغ پرنده نیز تور کیش پرواز ماهان دارای بیش از 47 گونه پرنده و سایر حیوانات می باشد. بازدیدکنندگان به ویژه گردشگرانی که کودک به همراه دارند لحظات شادی را خواهد داشت.

 

5 کار جالبی که در کیش می توان انجام داد

3) لاک پشت‌های دریایی جزیره کیش

بین ماه‌های فروردین و شهریور، لاک پشت‌های پوزه عقابی بیرون از آب می‌آیند تا در سواحل جنوبی و غربی این جزیره تخم گذاری کنند. مسافران تور کیش این فرصت را خواهند داشت تا لاک پشت‌های غول پیکر را مشاهده کنند. پس دوربین خود را فراموش نکنید تا از سرهای بیرون از آب این لاک پشت‌ها و لحظه تخم گذاری آنها عکس‌هایی جالب و زیبایی بگیرید.

 

5 کار جالبی که در کیش می توان انجام داد

4) کشتی یونانی

از سال 1966 در ساحل جنوب غربی کشتی یونانی کیش لنگر انداخته است. این کشتی امروزه یکی از بهترین جاذبه های دیدنی کیش قیمت تور کیش به شمار می رود که گردشگران می توانند از آن بازدید کنند. بیشترین جذابیت کشتی یونانی به هنگام غروب آفتاب است چرا که منظره ی فوق العاده ای را برای عکاسی فراهم می سازد.

 

5 کار جالبی که در کیش می توان انجام داد

5) شهر زیرزمینی کاریز

ایرانیان باستان از قنات استفاده می کردند. شهر زیرزمینی کاریز از جمله قنات‌هایی این جزیره است که حدود 2500 سال قدمت دارد. گردشگران تور کیش می توانند در امتداد تونل‌های آن پیاده روی کنند، و با این نوع از سیستم قنات آشنا شوند. تونل‌ها بیش از پنج مایل وسعت دارد. ساختار باستانی این شهر حفاظت شده، ولی با اضافه کردن یک چایخانه سنتی به شکل مدرنی درآمده است.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری تخصصی تورهای کیش با نازل ترین قیمت آماده ارائه خدمات می باشد. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید از پیکج های ویژه تور کیش بهره مند شوید و تور خود را به صورت آتلاین رزرو کنید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: کار جالبی که در کیش می توان انجام داد,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,قیمت ارزان تور کیش,تور ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: