کیش برای اولین بار روز خود را جشن می گیرد
نوشته شده توسط : ادمین

کیش برای اولین بار روز خود را جشن می گیرد

 

کیش برای اولین بار روز خود را جشن می گیرد


مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به مناسب روز کیش برنامه ها و آیین های متفاوت و متنوعی در نظر گرفته شده تورهای رایگان کیش که از روز جمعه با پیاده روی عمومی در سواحل کیش و در مسیر اسکله تفریحی آغاز شده است.

وی در ادامه به برنامه هایی نظیر افتتاح نمایشگاه کتاب، شهرآرایی، آذین بندی میدانها، معاب v، تردد تاکسیها با پرچم و نشان ویژه روز کیش و فعالیت تلویزیون های شهری اشاره کرد.

در روز شنبه 19 آبان نیز قرار است با حضور مدیرعامل منطقه آزاد آیین رسمی روز کیش با اجرای برنامه های ویدئو مپینگ برگزار شود.

مسعود رهبری، ادای احترام به مقام والای شهدای گمنام و نواختن زنگ کیش را حسن آغاز روز کیش در 20 آبان اعلام کرد و افزود: افتتاح خانه مطبوعات، بهره برداری از ساختمان شورای شهر و مدرسه دخترانه هاجر، افتتاح کشتی تفریحی امپراطور، آغاز جشنواره تئاتر کوتاه کافه ساحلی، برگزاری جشنواره غذا و صنایع دستی، آیین ویژه در خانه بومیان، اجتماع دانش آموزان در اسکله تفریحی، آغاز مسابقات سراسری شنای آبهای آزاد، گشایش فاز سوم شهر زیرزمینی، پخش فیلم قصه های کیش و اجرای برنامه های استیج موسیقی ساحلی توسط گروه های هنری از دیگر برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی به مناسب این روز خواهد بود.

از روز 19 تا 21 آبان ماه نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه کافه‌ای و ساحلی همزمان با حضور گروه‌های تئاتر از سراسر کشور تورهای رایگان کیش در کافه ساحلی کیش برگزار خواهد شد.

همچنین در شبانگاه 19 و 20 آبان قرار است نقش پردازی سه بعدی بر روی مجسمه مرد ماهیگیر در اسکله تفریحی با متنی حماسی و بهره‌گیری از جلوه‌های زیبای بصری صورت گیرد که از برنامه‌های ویژه روز کیش به شمار می رود. اجرای تئاتر در خانه بومیان کیش و نمایش فیلم 'قصه‌های کیش' که در سال 1376 بصورت مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه ساخته شده است با حضور کارگردانان نامدار در سینما لبخند از دیگر برنامه‌های روز کیش خواهد بود.

در روز کیش کنسرت هایی رایگان با حضور هنرمندان مطرح کشور برگزار می شود.

تسهیلات و خدمات ویژه در روز کیش

در روز کیش خدمات و تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده که از جمله می توان به تخفیف 50 در صدی هتل ها و کلوپ های تفریحات دریایی، ارائه رایگان سیم کارت، اینترنت و خدمات حمل و نقل شهری، استقبال و پذیرایی ویژه از مسافران و گردشگران در فرودگاه، انجام رایگان مشاوره، مراقبت های ویژه و معاینات در مراکز درمانی و.... اشاره نمود.

در روز کیش میادین و معابر جزیره آذین بندی و تاکسی ها با نشان و پرچم ویژه روزکیش تردد خواهند تور کیش از مشهد کرد.

بهتر است قبل از رزرو تور خود در خصوص هتل محل اقامتتان اطلاعاتی کسب کنید. در سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net بهترین هتل های کیش معرفی شده اند.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: کیش برای اولین بار روز خود را جشن می گیرد,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش,تور کیش,تور ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: